maanantai 15. lokakuuta 2012

Jälleen korttia

Viikonloppuna minua laiskotti enkä jaksanut lisätä kuvia torstain ruokalappu korteista. Noh nyt niitä sitten tulee senkin edestä! Laiskotti silti niin paljon, että en ottanut niitä ulos kansiosta :D


Tyttömäinen kortti.



"Sammakko" kortti


Laukkukortti

Olin tässä maanatai iltana inspistä vailla kokoajan tuntuu siltä, että teen vain vauvojen juttuja joten kokeilinpa nyt jotain uudenlaista. Laukkufriikkinä päädyin sitten laukkukorttiin


Halusin, että kortti on "seisova"



Ensimmäinen 3D korttini.

Selailin taas korttikansiotani josta löysin taas ensimmäisen 3D kortin mitä olen ikinä tehnyt. Korttia olen vaalinut huolella jo monta vuotta. Jos en väärin muista niin jo yli 5. Olen todella ylpeä luomuksestani enkä vieläkään tiedä raaskiknko sitä koskaan kenellekkään antamaan.

Ylläri tämäkin on vauva kortti :D






1 kommentti:

  1. Tämä on jäänyt kokonaan välistä huomaamatta. Tosi mukavia nuo ruokalappukortit ja toki tuo ensimmäinen 3D, säilytä ihmeessä ja anna se sitten joskus sille kaikkein tärkeimmälle vauvalle, tai sitten pidä itse. Askarteluiloa.

    VastaaPoista